MİNİK ARI MERT

Slayt 1
MİNİK ARI MERT

11 Ocak 2013 Cuma

UYKU SORUNLARINA DEVAM

3 yaşında bir çocuk kaçta gece uykusuna yatar. 20.30? 21.00? Hadi 21.30'u da kabul edelim. Ama 00.30, hatta 00.40'ı kabul edemiyorum. Hem de 8 aylık hamile halimle mümkün değil...

Evet, en son uyku sorununa yeni bir çözüm bulmuştum: Kabullenme yöntemi. Bırakalım kaçta yatarsa yatsın, ben 9'dan 11'e kadar kendimi paralayamam artık diyordum. Ama sonra gördüm ki bu çocuk sabah okula gidiyor, geç yatınca kalkmak bilmiyor. Bu sefer sabah sorun yaşıyoruz. Yine çözümsüz bir durumun içine girmiş olduk. Hadi hafta sonları evde öğlenleri 2 saat uyuyunca gece uykusunun gelmemesini anlıyorum da okul günleri, okulda o kadar da enerji harcamışken niye böyle oluyor. Dahası bu kadar yorgunluğa Mert efendi nasıl dayanıyor. Üstelik annemde kalınca 20.30'da uyuyor...

Kardeşin gelecek olması onu çok heyecanlandırıyor, neden bu olabilir mi? Ya da biz bir yerde yanlış mı yapıyoruz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...