MİNİK ARI MERT

Slayt 1
MİNİK ARI MERT

2 Ocak 2013 Çarşamba

MERT'İN MÜZİK AŞKI



Mert'in okulda müzik öğretmenini ne kadar sevdiğinden, tüm sınıflarda adamcağızın peşinden dolaştığından bahsetmiştim. Evde de bir süredir en sevdiği oyun müzik öğretmenciliği oynamak. Alıyor eline bir müzik aletini (fülüt, mızıka, piyano... artık ne varsa) bütün evi dolaşıyor. Bir odaya giriyor "eveeet şimdi hangi şarkıyı söylüyoruz" diyerek tüm repertuarını icra ediyor. Sonra diğer bir odada aynı hikaye... İşte bir kaç örnek:





Biz de kendisini bu konuda teşvik etmeye çalışıyoruz. Babası ile gitar çalıyorlar, ben de kanun çalıyorum kendisine. Daha doğrusu çalmama izin verdiği kadar çalabiliyorum. Sonrasında kanunu ona veriyorum ki küçük parmakları alışsın.

Ama en çok okuldaki müzik öğretmeninin çaldığı akordeona ilgisi var. Biz de kardeş hediyesi olarak kendisine akordeon almaya karar verdik. Imaginarium'da gerçek akordeonun birebir küçültülmüş hali var. Acaba çalabilir mi bilemiyorum ama bir kere kendisine bahsettiğimizden beri heyecanla kardeşi gelsin de kendisine akordeon getirsin diye bekliyor.

Yılbaşı gecesi de en beğendiği hediye kendisine gelen küçük org oldu. Önce bu piyanonun niye ayakları olmadığını sorup durdu. Sonra kabullenip kafamızı ütülemey başladı. Öyle ki herkes hediyeyi getiren teyzeme ve pilleri bulup koyan sevgili eşime en güzel dileklerini iletti. Bir de orgun mikrofonu olduğunu düşünürseniz konser çok etkileyici oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...