MİNİK ARI MERT

Slayt 1
MİNİK ARI MERT

5 Mart 2012 Pazartesi

KENDİ KIYAFETİNİ KENDİ GİYMECE



Mert'in yeni gündemi kıyafetlerini kendisinin giymesi... Hafta sonu bayağı uğraştı. Dışarı çıkacağız, ayakkabılarını alıyor, bir saat giymeye çalışıyor, sonra yardım istiyor. Ayakkabılarını giydiriyorum, bu sefer cırt cırtlarını kendisi bağlamak için uğraş veriyor. 

Dün gece banyo yapmış, pijamalarımızı giymiştik. Önce aklına çorap giymek geldi, gitti çorabının üzerine bir çorap daha giydi. Sonra antreye gidip ayakkabılarını aldı. "Oğlum, çoraplardan birini çıkart, öyle giyilmez" dedim. Neyse, ikna oldu. Ayakkabıları benim yardımımla giydi. Sonra antredeki masanın üzerine doğru uzanarak "ağaba aaa" (araba anahtarı) diye tutturmaya başladı. Kucağıma aldım, anahtarları aldı. Herhalde anahtarlarla oynayacak diye düşündüm, genelde öyle yapar. Ve içeriki odaya birşey almaya gittim. Birden kapı sesi duydum, bizimki kapıyı açmaya uğraşıyor. Neyse ki kapı kitliydi. Hemen koştum bana "hoşçakaaal" dedi. "Nereye gidiyorsun" diye sordum. "Anneanne" diye cevap verdi. "Oğlum, bu saatte gidilmez" deyince de kıyamet koptu. Zor vazgeçirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...