MİNİK ARI MERT

Slayt 1
MİNİK ARI MERT

17 Haziran 2014 Salı

YIL SONU GÖSTERİSİ GEREKLİ Mİ?


Hafta sonu Mert'in yıl sonu gösterisi vardı. Bu gösterilerin sadece velileri tatmin için yapıldığını düşünüyorum. Bu kadar küçük çocuklar adına hiç bir getirisi olmadığı gibi birçoğu için de oldukça kaygı verici ve zararlı olabiliyor. 

Mert ki dünyanın en az kaygılı ve en rahat çocuklarından bir tanesidir, o bile "anne gösteride kötü yaparsam üzülür müsün?" diye sordu bir önceki gece. "Yok yavrum, kötü yaparsan hiç önemli değil" dedim tabii ama ne kadar etkili oldu bilemiyorum. Gösteride de sahnede ağlayanlar, hatta sahneye çıkamayıp salonda oturup ağlayanlar vardı. Ağlayan bir kızı sahneden almamaları da hayret vericiydi. Zavallı dans müziği bitene kadar ağladı. Ben olsam dayanamayıp gider alırdım herhalde.

Madem bu kadar karşıyım neden mi izin veriyorum Mert'in katılmasına? Bütün arkadaşları oraya çıkarken onun kenarda kalmasını istemiyorum da ondan. Keşke bunun yerine okulda ailelerin katılımıyla daha samimi bir sunum ya da bir oyun düzenlenseydi. Eminim çocuklar daha mutlu olurdu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...